Логотип |
---|
|
Статистика |
---|
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0 |
Календар дат |
---|
|
|
Каталог статей
У розділі матеріалів: 9 Показано матеріалів: 1-9 |
|
Мета:
Навчальна: створити різностороннє освітнє середовище для залучення учнів до самостійної пізнавальної діяльності з метою дослідження особливостей становища Японії на початку ХХ століття, ролі провідних державних та політичних діячів в історії країни у міжвоєнний період; охарактеризувати національні рухи в Японії в цей період; пояснити поняття й терміни: «освічене правління», «реформи Мейдзи», «сьогун», «мікадо»;
ЗАВАНТАЖИТИ
Події |
Переглядів: 447 |
Додав: school |
Дата: 10.11.2017
|
|
Японія – країна дивовиж
Мета: ознайомити учнів з особливостями географічного і політико-економічного положення, сформувати знання про населення та господарство Японії; на конкретних прикладах показати естетичний смак японців, їхню любов до традицій, що формувалися протягом кількох століть. Вдосконалювати навички роботи з картами атласу, підручником, іншими джерелами географічних знань. Розвивати географічне мислення, вміння порівнювати, узагальнювати, робити висновки, вирішувати творчі завдання пізнавальний інтерес. Виховувати почуття взаємодопомоги, колективізму, обов'язку. |
Мета:
· ознайомити учнів з культурою та традиціями Японії, творчістю японського поета Мацуо Басьо;
· допомогти п’ятикласникам глибше поринути в таємниці японської поезії, усвідомити її красу і своєрідність;
· ознайомити із характерними ознаками хоку;
· формувати вміння бачити і цінувати прекрасне в буденному, велике в малому;
· розвивати навички виразного читання та аналізу хоку, вміння висловлювати свої думки;
· виховувати почуття поваги до звичаїв та традицій інших народів, любов до природи. |
Мета:
ознайомити учнів з особливостями географічного і політико-економічного положення Японії; сформувати знання про населення та господарство країни; вдосконалювати навички роботи з картами атласу, підручником, іншими джерелами географічних знань; розвивати географічне мислення, вміння порівнювати, узагальнювати, робити висновки, вирішувати творчі завдання, розвивати пізнавальний інтерес; виховувати почуття взаємодопомоги, колективізму, обов'язку. |
Ціль: Виховання інтересу та поваги до культури інших народів.
Зміст: Гра-інсценізація складається з персоніфікованої розповіді про японську культури.
Обладнання: інвентар відповідний кожному епізоду композиції. Тематичні малюнки, костюми. |
Японія - це "країна, де сходить сонце", єдина в світі держава, де офіційно головою держави є імператор. Це країна оригамі, танка та бонсай. Країна роботів та самураїв, Японія є прикладом для усього людства як із злиденної, бідної на природні ресурси військової диктатури можна перетворитися на високорозвинуту державу з економікою знань та інновацій. За однією з легенд, Японія була створена мечем. Колись боги опустили кораловий клинок в океан, а коли виймали його, 4 прозорі краплі впали у воду і перетворилися на 4 великих острови. Японія – це країна-архіпелаг, розташована в Східній Азії на 4 великих островах (Хоккайдо, Хонсю, Сікоку, Кюсю) і майже 4 тис. дрібних островів, які омиваються водами Тихого океану та його морями – Охотським, Японським, Східнокитайським. Ми познайомимось з цією дивовижної країною. |
З метою активізації двостороннього співробітництва, зміцнення зв’язків між Україною та Японією, а також на виконання домовленостей, досягнутих за результатами офіційного візиту Президента України до Японії,
постановляю:
- Оголосити 2017 рік Роком Японії в Україні.
- Кабінету Міністрів України:
1) утворити Організаційний комітет з підготовки та проведення Року Японії в Україні (далі – Організаційний комітет);
2) розробити на основі пропозицій Організаційного комітету, затвердити і забезпечити виконання плану заходів з проведення Року Японії в Україні, передбачивши, зокрема: |
Президент України Петро Порошенко відправився з офіційним візитом на територію Японської держави, де зустрівся з губернатором префектури Кіото Кеїдзі Ямадою. Ця зустріч мала показати японському уряду те, яким цінним партнером вважає його Україна, і натякнути на бажання надального співробітництва між ними. Саме на зустрічі президент України із задоволенням сповістив губернатора і весь уряд про те, що наступний 2017 рік в Україні буде оголошено роком Японії в Україні. Про це в Твіттері сповістив громаду прес-секретар голови держави Святослав Ціголко. |
Було обрано офіційний логотип «Року Японії в Україні», присвяченого святкуванню 25 річниці встановлення дипломатичних відносин між Японією та Україною.
Цей логотип створений японським графічним дизайнером паном Томоо Каваі, який проживає у префектурі Шіга. Головним мотивом у цьому логотипі стали національні прапори обох країн. Хіномару (японська |
|
Відеоканал |
---|
|
|