Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSS     Неділя, 22.12.2024, 14:06




Меню сайту
ЗНО



Створити заяву-реєстраційну картку ЗНО
Архів ЗНО
Логотип
...



Polymath
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Календар дат
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Зразок оформлення тез

 

 

ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ПСИХОЕМОЦІЙНОЇ ПЕРЕНАПРУГИ НА РОЗВИТОК ТРИВОЖНОСТІ, ФРУСТРАЦІЇ, АГРЕСИВНОСТІ ТА РИГІДНОСТІ

Єгожа Марія Юріївна

Харківське територіальне відділення Малої академії наук України

Лозівський районний будинок дитячої та юнацької творчості Лозівської районної ради Харківської області

Садовська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Лозівської районної ради Харківської області

9 клас

с.Садове

Ярош Галина Миколаївна, вчитель біології Садовської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Лозівської районної ради Харківської області, спеціаліст

Сучасний світ є дуже мінливим, і завдання сучасної людини не лише адаптуватися до змін, але й розкрити свої можливості, свій життєвий потенціал.

Життя школярів, а особливо старших підлітків насичене неоднозначними впливами та стресами, підготовкою до контрольних робіт, ДПА та ЗНО.

В результаті у підлітковому та юнацькому віці постають негативні психічні стани, такі як тривожність, фрустрація, агресивність та ригідність. Самооцінка психічних станів не є сталою величиною, вона зазнає змін залежно від віку та соціального середовища.

Об’єкт дослідження: учні Садовської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Лозівської районної ради Харківської області.

Предмет дослідження: психічний стан учнів.

Мета: дослідити вплив психоемоційної перенапруги на розвиток тривожності, фрустрації, агресивності та ригідності.

Для досягнення цієї мети було поставлено такі завдання:

1. Теоретично обґрунтувати поняття психічного здоров’я та його особливості.

2. Опрацювати методику дослідження самооцінки психічних станів учнів для визначення рівня тривожності, фрустрації, агресивності та ригідності.

3. Визначити динаміку впливу психоемоційної перенапруги на розвиток тривожності, фрустрації, агресивності та ригідності в учнів залежно від соціально-психологічних ситуацій.

4. Установити закономірність між проявом психоемоційних показників у дівчат та хлопців.

5. Розробити рекомендації, щодо поліпшення психічних станів та зменшення психоемоційної напруги.

Установили закономірність між проявом психоемоційних показників у дівчат та хлопців. Ми дослідили, що середній рівень по таких показниках як тривожність, фрустрації та ригідністі у хлопців дещо вище, ніж у дівчат. Рівень агресивності має вищі показники у жіночої статі порівняно з чоловічою.

Розробили рекомендації, щодо поліпшення психічних станів та зменшення психоемоційної напруги. Для подолання розвитку тривожності, фрустрації, агресивності та ригідності, можна використовувати аутотренінги. Людина, котра опанувала ці техніки, може використовувати їх в будь-який час і досягати бажаного результату, а саме заспокоїтись, досягти релаксації і зменшити впливу стресу на організм.

 

 

Форма входу
Категорії розділу
Шкільна газета "Велика перерва" [517]
Для вчителів [18]
Для учнів 5-11 кл. [8]
Для батьків [2]
Пошук
...




Відеоканал
Корисні посилання






Портал Академії





Видавництво педагогічна преса
Від дня створення
Архів записів

Юридична адреса:64683, с.Садове, вул.Центральна,81Лозівський р-н, Харківська обл.;тел. (05745) 65-4-...
Конструктор сайтів - uCoz