Математика – точна наука. Та ніхто не сказав, що процес її вивчення має перетворюватися на механічне запам’ятовування та сухий виклад матеріалу. Будь-який матеріал можна подати учням в цікавому обрамленні, створити живий процес засвоєння.
З цією метою було проведено математичний КВН, метою якого було розвивати творчі здібності учнів; поглиблювати знання та інтерес учнів до математики та видатних математиків; спонукати учнів до знаходження історичного матеріалу в аспекті математичного питання.
Цікаві конкурси, запитання та завдання створили позитивні умови для створення атмосфери пізнання цікавих фактів з курсу математики, та для ігрового запам’ятовування багатьох математичних методів, теорій. Тому такі конкурси є важливою складовою навчального плану та чинниками легшого навчання дітей.
|