Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSS     Понеділок, 13.07.2020, 08:12




Меню сайту
Філії


ЗНО



Створити заяву-реєстраційну картку ЗНО
Архів ЗНО
Це цікаво
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
...



Polymath
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Каталог статей

Головна » Статті » Прозорість та інформаційна відкритість закладу осв » Результати моніторингу якості освіти

Результати проведення моніторингу

Результати проведення моніторингу

 щодо самодіагностики, самооцінювання реалізації потреб педагогів у розвитку та саморозвитку

 серед учителів

КЗ «Садовський ліцей Лозівської міської ради Харківської області»

 

Тест «Визначте, на якому рівні ви перебуваєте як учитель»

70%- Високий рівень,

10%- Дуже високий

20%- Не можу відповісти

За результатами можна визначити:

  • невпевненість окремих педагогів у власних вчительських здобутках
  • небажання відкривати справжній потенціал
  • завищену чи занижену самооцінку окремих педагогів

що підтверджують результати наступних опитувань.

 

Тест «Самооцінювання реалізації саморозвитку»

 

Повністю згоден

Швидше так

І так і ні

Швидше ні

Зовсім ні

Прагну вивчити себе

50%

50%

0

0

0

Залишаю час для розвитку

40%

40%

10%

0

10%

Перешкоди стимулюють мою активність

20%

40%

30%

0

10%

Шукаю зворотній зв'язок

30%

30%

30%

0

10%

Рефлексую свою діяльність

50%

40%

0

0

10%

Аналізую свої почуття та досвід

50%

40%

30%

0

0

Багато читаю

60%

10%

30%

0

0

Широко дискутую  з цікавих для мене питань

40%

50%

10%

0

0

Вірю у свої можливості

50%

50%

0

0

0

 

За результатами можна визначити, що

більшість педагогів  60% - багато читають, прагнуть себе вивчити, рефлектують власну діяльність, аналізують свої почуття й досвід та, що найголовніше, вірять у свої можливості.

Хоча засмучує той фактор, що окремі педагоги 10% - взагалі не залишають часу для власного розвитку та пошуку зворотнього зв’язку, їх зупиняють перешкоди та відсутність рефлексії своєї діяльності.

 

Анкета оцінювання вчителем своєї діяльності

 

Питання

Так

Складно відповісти

Ні

1

Чи пов’язуєте ви свої труднощі з тим, що не досить глибоко знаєте теоретичні питання психології дитини?

0

30%

70%

2

Можливо, ваші труднощі пов’язані з тим, що оволоділи не всіма способами, методами, прийомами активізації учнів у процесі навчання?

20%

30%

50%

3

Чи складно вам формулювати питання проблемного характеру, створювати проблемні ситуації в навчальному процесі?

10%

10%

80%

4

Чи часто вам вдається на лабораторних і практичних заняттях організовувати роботу учнів так, щоб вона проходила у формі невеликого дослідження?

40%

40%

20%

5

Чи часто вам вдається на уроках використовувати наукові факти так, щоб вони сприяли розвитку мислення учнів?

60%

10%

30%

6

Чи складно вам організовувати дискусію на уроках?

0

10%

90%

7

Чи володієте ви вмінням розглядати явища, події, факти під час пояснення нового матеріалу з позицій інтегрованого підходу (показати загальність законів природи і суспільства, продемонструвати елементи системного бачення явищ і об’єктів тощо)?

70%

10%

20%

8

Чи завжди і в усіх класах вам вдається підготувати завдання різного рівня складності для учнів?

40%

0

60%

9

Чи часто ви можете визначити, який вид завдань буде складним для учнів?

50%

10%

30%

10

Чи вдається вам визначити ступінь усвідомленості володіння учнями світоглядними поняттями?

50%

20%

30%

11

Чи складно вам викладати теоретичні та дидактичні питання з Вашого предмета?

0

0

100%

12

Чи складно вам аналізувати навчальний матеріал з погляду сучасних досягнень науки. Розвитку наукового звання?(

0

30%

70%

13

Чи завжди вам вдається вибрати відповідний метод або методичний прийом для реалізації мети уроку?

40%

20%

40%

14

Чи можете ви оцінити те, що найбільше і найкраще вам вдалося на уроці?

90%

10%

0

15

Чи можете ви оцінити, що не вдалося вам на тому чи іншому уроці, які були труднощі?

90%

10%

0

16

 Чи завжди вам вдається бачити недоліки тих уроків, які ви відвідуєте (уроки ваших колег)?

70%

30%

0

 

За результатами можна визначити, що

більшості педагогів(від 100% до  60%) досить легко викладати теоретичний матеріал зі свого предмета, організовувати дискусію та формулювати питання проблемного характеру, педагоги без особливих зусиль аналізують матеріал з погляду сучасності, інтегрують навчальний матеріал та аналізують проведення уроків.

Невеликий відсоток учителів мають:

  • деякі утруднення з організацією роботи у вигляді досліджень (40%),
  • прогалини у власній підготовці (30%),виборі методів та прийомів роботи (20%), оволодіння учнями навчальним матеріалом(20%)

 

Діагностична карта підвищення рівня методичної кваліфікації

 

 

Потребую допомоги

Достатньо володію

Готовий поділитися досвідом

1. Календарно – тематичне планування роботи

 

80%

20%

2. Орієнтація на особистісні досягнення учнів

 

100%

 

3. Володіння технологією проведення особистісно орієнтованого уроку

 

100%

 

4. Визначення освітніх, виховних і розвивальних завдань уроку

 

80%

20%

5. Оволодіння змістом нових програм та  підручників

10%

60%

30%

6. Використання активних методів навчання

 

90%

10%

7. Раціональна єдність словесних, наукових і практичних методів навчання

20%

80%

 

8. Уміння організувати роботу учнів протягом всього уроку

 

90%

10%

9. Диференційована робота на уроці

10%

80%

10%

10. Зв’язок з раніше вивченим, досвідом, набутим учнем

 

70%

30%

11. Формування вмінь учнів самостійно здобувати знання і застосовувати їх на практиці

 

100%

 

12. Формування вмінь і навичок в учнів працювати з першоджерелами

20%

80%

 

13. Формування в учнів навичок самоконтролю

10%

80%

10%

14. Забезпечення вчителем мотивації навчання і розвиток пізнавального інтересу учнів

 

90%

10%

15. Заохочення прагнень учнів знаходити свій спосіб роботи з навчальним матеріалом

20%

80%

 

16. Здійснення індивідуального підходу до учнів в процесі навчання і виховання

10%

70%

20%

17. Використання міжпредметних зв’язків

10%

80%

10%

18. Організація позакласної роботи з предмета

10%

90%

 

19. Здійснення роботи з профорієнтації учнів

30%

70%

 

20. Організація роботи з невмотивованими учнями

60%

40%

 

21. Володіння методикою проведення тематичного оцінювання

 

100%

 

22. Вивчення і впровадження ППД

30%

70%

 

23. Оволодіння навичками вікової психології

 

100%

 

24. Використання аудіовізуальних засобів та відеотехніки

20%

70%

10%

25. Культура мовлення

 

100%

 

26. Реалізація комунікативного підходу до навчання

 

100%

 

27.Розвиток загальнонавчальних компетенцій учнів

 

100%

 

28. Знання типів і структури уроків

 

100%

 

29. Володіння технологією проведення особистісно орієнтованого уроку

20%

80%

 

30. Використання ігрових елементів, методика проведення нетрадиційних уроків

 

90%

10%

31. Самоаналіз уроку

10%

80%

10%

 

За результатами  опрацювання діагностичної карти можна сказати:

  • всі педагоги (100%) оволоділи питаннями формування у учнів вмінь самостійно здобувати знання, методикою проведення тематичного оцінювання, навичками вікової психології, культурою мовлення, комунікативним підходом до навчання та розвитку загально навчальних компетенцій учнів, знають типи та структуру уроків
  • невеликий відсоток (20%) мають окремі  труднощі з організації роботи з невмотивованими учнями, вивчення і впровадження ППД, використання аудіовізуальних засобів та відеотехніки

 

 

                                                 Діагностична карта організації методичної діяльності

Види методичної діяльності

Потребую допомоги

Достатньо володію

Готовий поділитися досвідом

1

Цільовий компонент

 

 

 

1

Визначення мети уроку

 

90%

10%

2

Визначення мети позакласного заходу

 

100%

 

3

Визначення мети планування

 

90%

10%

4

Визначення мети будь-якої діяльності

10%

90%

 

2

Змістовний компонент

 

 

 

1

Засвоєння ідей і понять науки (у рамках предмета, що викладається)

 

100%

 

2

Оволодіння змістом підручника

 

100%

 

3

Оволодіння новітніми методичними прийомами, технологіями

30%

60%

10%

4

Оволодіння передовим досвідом навчання

30%

70%

 

5

Робота з літературою за спеціальністю

 

80%

20%

6

Робота з літературою з методики

 

100%

 

3

Проектований компонент

 

 

 

1

Розподіл матеріалу теми за уроками

 

100%

 

2

Складання плану, конспекту уроку

 

90%

10%

3

Підбір теоретичного матеріалу до уроку

 

90%

10%

4

Підбір системи задач і вправ

 

90%

10%

5

Підбір діагностичного матеріалу

 

100%

 

6

Вибір форм і методів навчання

 

90%

10%

7

Вибір структури уроку

 

100%

 

4

Організаційний компонент

 

 

 

1

Постановка мети уроку і забезпечення сприйняття її учнями

 

100%

 

2

Організація сприйняття того, що вивчається

 

90%

10%

3

Організація осмислення навчальної інформації

 

100%

 

4

Організація закріплення і застосування на практиці отриманих знань

 

90%

10%

5

Організація власної діяльності на уроці

 

100%

 

6

Організація колективної діяльності на уроці

 

100%

 

7

Поєднання індивідуальної і групової діяльності учнів

 

100%

 

8

Підтримання необхідного темпу уроку

20%

80%

 

9

Організація індивідуально-диференційованого підходу до учнів

10%

90%

 

10

Використання елементів проблемного навчання:

створення проблемної ситуації;

30%

70%

 

висування гіпотези;

40%

60%

 

логічний доказ її.

40%

60%

 

11

Навчання учнів:

прийомам планування;

 

100%

 

самоконтролю;

 

100%

 

прийомам скорочення записів;

 

100%

 

раціональній витраті часу;

 

100%

 

умінням висловлювати свою думку;

 

100%

 

прищеплення навчальних навичок, специфічних для даного предмета

 

100%

 

12

Володіння методикою проведення навчальних занять:

перевірка підсумків попередньої роботи;

 

 

 

100%

 

презентація нового матеріалу;

 

100%

 

практика під керівництвом учителя;

 

100%

 

незалежна самостійна практика учнів;

 

100%

 

самоконтроль і самооцінка результатів роботи;

 

100%

 

узагальнення навчального матеріалу;

 

100%

 

визначення домашнього завдання;

 

100%

 

підбиття підсумків заняття

 

100%

 

5

Контрольно-оціночний компонент

 

 

 

1

Визначення з кожної теми обов’язкового для учнів обсягу знань, умінь та навичок відповідно до рівнів навчальних досягнень

 

100%

 

2

Структурування завдань для тематичної атестації

 

100%

 

3

Застосування критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів

10%

90%

 

4

Визначення форми проведення тематичної атестації

10%

90%

 

5

Методика проведення різних форм тематичної атестації

 

100%

 

6

Обґрунтування виставлених оцінок

 

100%

 

7

Дотримання такту при виставленні оцінок

 

100%

 

8

Організація корекційної роботи за результатами тематичної атестації

 

100%

 

9

Форми проведення повторної атестації

 

100%

 

10

Самоконтроль

 

100%

 

 

За результатами  опрацювання діагностичної карти видно,

  • Труднощі у педагогів при організації методичної діяльності майже відсутні у цільовому, проектованому  та контрольно-оціночному компоненті.
  • Утруднення виникають під час навчання учнів прийомам планування та самоконтролю, умінню висловлювати свою думку, раціонально витрачати час та оформлювати роботу з допомогою скорочених записів, специфічних для окремого предмета.
  • Учителі можуть поділитися досвідом з питань роботи з літературою за спеціальністю, організація сприйняття та закріплення нового матеріалу, складання конспекту уроку, підбір теоретичного та практичного матеріалу до окремих тем, визначення мети уроку.
Категорія: Результати моніторингу якості освіти | Додав: school (19.03.2020)
Переглядів: 50 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Категорії розділу
Результати моніторингу якості освіти [1]
Річний звіт про діяльність закладу освіти [2]
Пошук
...



Відеоканал
Корисні посилання





Портал Академії





Видавництво педагогічна преса
Від дня створення
...

Працівник сектору
кримінальної міліціїЛозівського МВ
ГУМВС України в Харківській області
оперуповноважений старший лейтенант
міліції Лозівського МВ ГУМВС України
в Харківській області
Москалик Микола Сергійович
Контактні телефони: 2-34-52, 0990633061
Звертатися за адресою: м. Лозова,
вул. Орджонікідзе, 7а (кабінет 4)


Юридична адреса: 64683, с.Садове, вул.Центральна,81 Лозівський р-н, Харківська обл.;
тел. (05745) 65-4-71; Е-mail: sadov_sh@ukr.net



Copyright MyCorp © 2020
Конструктор сайтів - uCoz