Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSS     Вівторок, 07.07.2020, 13:29




Меню сайту
Філії


ЗНО



Створити заяву-реєстраційну картку ЗНО
Архів ЗНО
Це цікаво
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
...



Polymath
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Каталог статей

Головна » Статті » ДПА » ДПА 2014

Завантажити збірники завдань ДПА 2014 11 клаc

«Збірник переказів для державної підсумкової атестації з української мови. 11 клас» (укл.      Авраменко О. М., Чукіна В.Ф. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014)

 Скачати у форматі pdf


Тексти 53 переказів цього збірника відповідають навчально-методичним вимогам до докладного переказу, що в повному обсязі дає змогу перевірити формування в учнів комунікативних умінь (сприйняття почутої інформації, докладне її відтворення, самостійне визначення предмета й завдань висловлювання, добір для їх вирішення потрібних мовних засобів тощо) та орфографічних і пунктуаційних навичок.Державна підсумкова атестація з української мови є обов’язковою і проводиться у формі переказу без творчого завдання за текстом, визначеним Міністерством освіти і науки України за посібником: «Збірник переказів для державної підсумкової атестації з української мови. 11 клас» (укл.      Авраменко О. М., Чукіна В.Ф. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014) і оголошеним по радіо та телебаченню в день проведення атестації.

На виконання завдання державної підсумкової атестації з української мови в 11 класі відводиться 90 хвилин, протягом яких учні докладно відтворюють первинний текст запропонованого переказу з урахуванням його смислової і структурної цілісності (без додаткового творчого завдання). Переказ проводиться за традиційною методикою.

Джерело: Міністерство освіти і науки України


Державна підсумкова атестація з історії України проводиться у письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з історії України. 11 клас» (авт. Власов В. С., Кульчицький С. В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

 Скачати у форматі pdf


Завдання збірника спрямовані на виявлення в учнів рівня сформованості предметних компетентностей. Перше завдання всіх варіантів перевіряє рівень сформованості просторової компетенції та картографічних умінь. Друге та третє завдання передбачають перевірку рівня сформованостіхронологічної компетентності школярів. Учні мають встановити послідовність подій та визначити дати.Збірник містить 15 варіантів по 10 завдань різної форми: з вибором однієї правильної відповіді; з вибором двох правильних відповідей; на встановлення відповідностей; на виявлення спільних рис та відмінностей; також завдання відкритої форми з короткою відповіддю та відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Завдання стосуються різних аспектів вітчизняної історії              ХХ-ХХІ ст.: державного, політичного, суспільного, культурного розвитку, економіки, соціальних відносин, зовнішньополітичних стосунків.

Наступні завдання перевіряють рівень сформованості у школярів логічної та інформаційної компетентностей. Оцінюються вміння учнів співвідносити історичні процеси з фактами (подіями); застосовувати поняття та терміни для пояснення історичних явищ, встановлювати причини та наслідки подій; з’ясовувати та визначати характерні ознаки подій, процесів; систематизувати факти, які пов’язані з діяльністю історичних осіб.

Останнє завдання передбачає оцінювання рівня сформованості інформаційної та аксіологічної компетентностей на основі аналізу фрагмента історичного джерела. Учні повинні роз'яснити суть описаних у джереліподій та явищ в історичному контексті, виокремити факти й емоційно-ціннісні судження автора, висловити власні думки про документ та його автора.

Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.

Під час проведення державної підсумкової атестації в профільних класах вчитель замість завдань № 3, 6 та 7 кожного варіанту обирає з додатка збірника фрагмент історичного джерела на свій розсуд – так, щоб його матеріал не збігався з матеріалом запропонованого варіанта.

Відповіді на тестові завдання вносяться учнями до бланку відповідей, розміщеному на останніх сторінках посібника. Для відповідей на завдання відкритого типу додаються окремі проштамповані навчальним закладом аркуші.

Державна підсумкова атестація з історії України проводиться протягом 90 хвилин.

Джерело: Міністерство освіти і науки України


Державна підсумкова атестація із всесвітньої історії проводиться у письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації із всесвітньої історії. 11 клас» (авт. Ладиченко Т. В., Камбалова Я. М. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2014).

 Скачати у форматі pdf


Завдання охоплюють всі сфери життя суспільства ХХ-ХХІ ст.: соціально-економічну, політичну, культурну; особлива увага приділяється діяльності історичних осіб. Визначається рівень навчальних досягнень учнів та виявлення ступеня сформованості предметних компетентностей: хронологічної (орієнтація в історичному часі), просторової (орієнтація в історичному просторі), інформаційної (вміння учнів працювати з джерелами історичної інформації), логічної (вміння учнів визначати та застосовувати теоретичні поняття, положення, теорії для аналізу й пояснення історичних фактів, явищ, процесів), аксіологічної (роз'яснення суті описаних у джереліподій та явищ), мовної (побудова усних та письмових висловлень про історичні події та явища).Збірник містить 15 варіантів по 10 завдань різної форми: з вибором однієї відповіді; з вибором кількох правильних відповідей; на встановлення відповідностей; на встановлення правильної послідовності; також завдання відкритої форми з короткою відповіддю та відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Учні профільних класів замість 4 та 8 завдань у кожному варіанті виконують відповідно *11 та *12 завдання.

Відповіді на тестові завдання вносяться учнями до бланку відповідей, розміщеному на останніх сторінках посібника. Для відповідей на завдання відкритого типу додаються окремі проштамповані навчальним закладом аркуші.

Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.

Державна підсумкова атестація з всесвітньої історії проводиться протягом 90 хвилин.

Джерело: Міністерство освіти і науки України

Скачати інші збірники



Джерело: http://www.mon.gov.ua, http://zol-2.schools.lviv.ua
Категорія: ДПА 2014 | Додав: school (20.04.2014) | Автор: Ярош Р.В. E
Переглядів: 2266 | Теги: скачать збірники дпа 2014 11 клас | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Категорії розділу
ДПА 2014 [7]
2012-2013 н.р [9]
ДПА 2015 [1]
ДПА [1]
ДПА 2016 [6]
Пошук
...



Відеоканал
Корисні посилання





Портал Академії





Видавництво педагогічна преса
Від дня створення
...

Працівник сектору
кримінальної міліціїЛозівського МВ
ГУМВС України в Харківській області
оперуповноважений старший лейтенант
міліції Лозівського МВ ГУМВС України
в Харківській області
Москалик Микола Сергійович
Контактні телефони: 2-34-52, 0990633061
Звертатися за адресою: м. Лозова,
вул. Орджонікідзе, 7а (кабінет 4)


Юридична адреса: 64683, с.Садове, вул.Центральна,81 Лозівський р-н, Харківська обл.;
тел. (05745) 65-4-71; Е-mail: sadov_sh@ukr.net



Copyright MyCorp © 2020
Конструктор сайтів - uCoz